Jablonecká energetická jde za svými zákazníky

Po sérii setkání, které Jablonecká energetická organizovala v průběhu měsíce října se svými klienty, se nyní její pracovníci vydávají přímo před jednotlivé domy některých odběratelů. Cílem je zjistit zda klienti, u kterých se neví, jestli zůstanou napojeni na jabloneckou teplárnu, již mají definitivní příslib dodávek plynu pro své eventuální individuální řešení dodávek tepla. V opačném případě nabízí Jablonecká energetická, že je napojí na svůj nový chystaný systém menších blokových kotelen ve městě.

„Chceme lidi, pokud o to projeví zájem, informovat přímo. V "terénu" budeme od pondělí 4. do čtvrtku 7. listopadu  od zhruba 15. hodiny do 18. hodiny večer. Většiny setkání se chci se svým mladým týmem spolupracovníků také osobně zúčastnit. V minulosti byla komunikace se zákazníky teplárny opomíjena. To se musí změnit. Poté, co jsme avizovali až 14% snížení ceny tepla od ledna příštího roku, jsme u většiny klientů zaznamenali příznivý ohlas", uvedl nový ředitel Jablonecké energetické Pavel Spilka.